#StandWithUkraine

Support the Ukrainian Armed Forces during the Russian invasion

Donate now

ПРОГРАМА 3DSMAX

БЛОК 1. ІНТЕРФЕЙС ПРОГРАМИ. НАЛАШТУВАННЯ РОБОЧОГО СЕРЕДОВИЩА. ДОДАВАННЯ СКРИПТІВ. ОСНОВИ ПОЛІГОНАЛЬНОГО МОДЕЛЮВАННЯ.

Налаштування інтерфейсу програми Додавання корисних скриптів Гарячі клавіші Налаштування та керування Примітиви та їх характеристика 2Д-елементи та фігури Побудова та редагування Ознайомлення з модифікаторами Полігональне моделювання Створення 3Д-композиції Налаштування Render Setap Проведення першої візуалізації Д/З: рендеринг простої композиції - перша робота до портфоліо

Для розуміння подачі та наповненості матеріалу, пропонуємо переглянути перший блок навчання

БЛОК 2. ПОБУДОВА ГЕОМЕТРІЇ ПЛАНУ. ІМПОРТ ГОТОВИХ МОДЕЛЕЙ. СТІНИ. ВІКНА. ДВЕРІ. ПЕРЕКРИТТЯ. ПОБУДОВА ПЛІНТУСІВ РІЗНОГО ТИПУ.

Побудова геометрії плану спосіб 1: Імпорт плану DWG Побудова геометрії плану спосіб 2: Імпорт файлу 3DS Побудова геометрії плану спосіб 3: 2D - лінії Побудова геометрії плану спосіб 4: 3D - примітиви Імпорт готових моделей Редагування елементів через Edit Poly Побудова плінтусів різного типу: простої форми прихованого монтажу складної форми Д/З: побудова конструкції відповідно Технічному завданню (Обмірного плану)

БЛОК 3. ПОБУДОВА СТЕЛІ ТА ПІДЛОГИ ВІДПОВІДНО ДО ТЕХНІЧНИХ КРЕСЛЕНЬ. СТВОРЕННЯ КАРНИЗІВ ТА МОЛДИНГІВ.

Побудова стелі за допомогою примітивів Імпорт світильників, влаштування до стельової конструкції Створення опусків стелі відповідно ТЗ Побудова підлоги за допомогою 2Д-ліній Створення ламінату/паркету за допомогою FloorGenerator Розгляд скрипту FloorGentool Створення розкладки плитки (підлога + стіни) Д/З: побудова конструкції відповідно Технічному завданню (План стелі)

БЛОК 4. ПРИРОДНЕ ТА ШТУЧНЕ ОСВІТЛЕННЯ. ФОН ЗА ВІКНОМ. НАЛАШТУВАНН Я КАМЕРИ.

Штучне освітлення Corona Light Матеріал самоосвітлення Corona Light MTL Налаштування IES - карт Налаштування HDRI - карт різнимим способами Налаштування Corona Sky (природне світло) Налаштування Corona Sun (сонце) Фон за вікном Налаштування реалістичності Налаштування та параметри камери Д/З: налаштування природнього та штучного освітлення в приміщенні. Створення композиції з використанням LightMIX

БЛОК 5. ТЕКСТУРУВАННЯ. ПРОСТІ МАТЕРІАЛИ. СТВОРЕННЯ ВЛАСНОЇ БІБЛІОТЕКИ МАТЕРІАЛІВ.

Налаштування Бібліотеки Матеріалів Основні параметри матеріалу CoronaMTL СТВОРЕННЯ ПРОСТИХ МАТЕРІАЛІВ: Скло. Кольорове скло. Скло з кольоровою фаскою. Металеве скло. Матове скло. Матове кольорове скло. Матове скло з кольоровою фаскою Дзеркало. Кольорове дзеркало Кольоровий метал з текстурою Пластик Матеріал для стін (матовий, напівматовий, глянцевий) Штора. Тюль. Напівпрозора Самоосвітлювальний матеріал Дерево. Напівглянцевий матеріал. Плитка. Мрамур Глянцевий матеріал. Бетон. 3Д - Камінь Д/З: створити власну базову Бібліотеку матеріалів

БЛОК 6. ТЕКСТУРУВАННЯ. СКЛАДНІ МАТЕРІАЛИ. СТВОРЕННЯ ВЛАСНОЇ БІБЛІОТЕКИ МАТЕРІАЛІВ.

СТВОРЕННЯ СКЛАДНИХ МАТЕРІАЛІВ: Тканина: вельвет, хлопок, замш, бархат, шовк, бавовна, шкіряний матеріал. Матеріал тканини з патерном (зображенням). Матеріал для килимів різних типів. Створення матеріалу паркету/ламінату за допомогою MultiTexture. Д/З: додати до власної Бібліотеки складні матеріали

БЛОК 7. РОЗТАШУВАННЯ МЕБЛІВ ТА ОБЛАДНАННЯ. КОРИГУВАННЯ ГОТОВИХ ТЕКСТУР. РОЗТАШУВАННЯ КАМЕР. РОБОТА З ПЕРСПЕКТИВОЮ ТА КАДРОМ.

МЕБЛІ ТА ОБЛАДНАННЯ: Імпорт меблів та редагування одиниць Editable Poly як основа у редагуванні імпортованих меблів Призначення матеріалів до сцени НАЛАШТУВАННЯ КАМЕР: Робота з ракурсами Робота з перспективою Робота з композицією Налаштування розмірів кадру

БЛОК 8. ПРОДОВЖЕННЯ РОБОТИ НАД ТЕКСТУРУВАННЯМ СЦЕНИ. ПРОВЕДЕННЯ РЕНДЕРИНГУ. ПОСТ-ОБРОБКА У PhotoShop.

Створення та редагування текстур на об'єктах та обладнанні Робота з декором та рослинами Налаштування RenderSetup. Налаштування таймінгу, корекція кольорової гами та композиції в цілому Проведення рендерингу Пост-обробка зображення Д/З - фотореалістична візуалізація. 3-4 ракурси.

БЛОК 9. НІЧНИЙ РЕНДЕР. ОСВІТЛЕННЯ В ЗАКРИТИХ ПРИМІЩЕННЯХ. ВІЗУАЛІЗАЦІЇ САНВУЗЛІВ (МАЛЕНЬКИХ КІМНАТ).

Налаштування візуалізацій 2 санвузлів Освітлення в маленьких приміщеннях Фейкове штучне освітлення Налаштування камери Налаштування матеріалів для санвузлів Д/З - фотореалістичні візуалізації.

БЛОК 10. ЗАВЕРШАЛЬНА ЛЕКЦІЯ. ДОДАТКОВИЙ БЛОК МАЙСТЕР-КЛАСІВ.

Організація та етапність роботи Робота над власним стилем та подачею Приклади оформлення портфоліо, важливі аспекти Правильне оформлення соц-мереж, налаштування реклами Де знаходити клієнтів та етапність роботи з ними Перехід на власну підприємницьку діяльність Д/З - оформлення портфоліо та сторінки в соц-мережі, визначення з власним стилем роботи.